hejdå iphone hej sony

sa hejdå till min iphone för någon (några?) veckor! den åkte in på lagning idag, ljudet fungerar inte eller dvs. när man pratar med någon som hör man inte den andre... så det ända jag hoppas på nu är att jag får en sprillans NY iphone, en 3Gs och inte en äckligt seg 3G som jag har haft nu i snart 1 år... sjukt seg va den! hittade dock en helt nu sony här hemma som ingen använde som låg i oöppnad kartong, jackpott! tur att det är lov nu, klarar mig knappt utan facebook i mobilen eller fri surf... + att jag knappt kommer ihåg hur man smsar och lägger till kontakter på en sony, ja vet det låter konstigt men det är sant!

Postat av: ALICE - FOTO & DESIGN

Denna veckan var det du som blev "Veckans bildlänk" denna veckan! Grattis :D

2011-02-14 @ 20:45:08
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: Martina :)

Låter ju bra att du fick en helt ny sony så länge ;)

2011-02-15 @ 07:49:22
URL: http://mmartinahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Exakt samma sak har hänt mig :(

Ska lämna min iphone på lagning så fort jag ska åka till stan.

Men har två frågor

1. Får man inte nån lånemobil ?

2.hur länge sa de t dig att din mobil kommer vara borta ?

Till mig sa de 4 veckor :o :(

Braa blogg btw

2011-02-15 @ 16:13:21
Postat av: F I L I P P A

anonym:

1. jo men man måste ha en som är över 18 med sig som godkänner typ... :D

2. dom sa inte det men man får ju ett sms, lär väl ta 2-4 veckor för min också tyvärr...

tack! :)

2011-02-15 @ 16:26:42
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback