jag frågar

mitt skrivbord är fyllt av massa glas, papper, skärp överallt! golvet är stökigt igen... som vanligt helt enkelt! har nog bestämt mig för att flytta upp, just nu bor jag på nedervåningen och har ett stort rum, men ska nog byta med min broder eftersom att jag vill ha mer ljus och värme i mitt rum! sen har jag en fråga till er, har ni några bra tips på lite udda och mysiga butiker i göteborg? ska dit på fredag och besöker alltid de gamla vanliga, weekday, monki, zara, chelsea, svea, fiorucci! sen tänkte jag försöka få med mig min kamera och fota lite där nere

Postat av: s

Kul att du ska fota där nere:)

2011-02-15 @ 20:46:52
Postat av: amanda

okeej, du måste gå till, design only vid NK typ i arkaden, jens k ladies room på drottninggatan, grandpa på vallgatan, emma malena på vallgatan, marlboro classics, och NK såklart, och saint tropez butiken i nordstan/femman. :) hoppas du hittar dit, sen är da matteo torre fazione världens mysigaste café också :)

2011-02-15 @ 22:01:34
Postat av: carolina!

extremt fin blogg!

men du, jag har en fråga... när jag är i gbg med mina kompsar går vi alltid till femman-huset, vart är de andra butikerna, alltså "stan, stan" mera..? :) åker ju tåg från borås, då går vi av där och går till femman-huset, men det är nästan samma äffärer som i borås +man hittar verkligen ingenting!!

och en sak till, skulle vara kul om du la ut bilder på ditt rum där nere och det där uppe? :)

puss, ha der bra!

2011-02-16 @ 09:27:44
Postat av: Anonym

Kan du vara så gullig att svara vart tessie och chelsea ligger?????

2011-02-16 @ 09:36:55
Postat av: Tjooo

prickig katt har roliga fina och udda saker!

milk and honey!!!

2011-02-16 @ 17:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback