plugg @ viskan

kass bildkvalite- spec. på sista bilden.. DÅLIGT LJUS!
idag blev det en pluggdag inne på viskan med alva, tråkig musikhistoria som måste göras! och idag kan jag bara säga en sak, det var verkligen inte min dag idag! försovde mig imorse och hade ca 20 minuter på mig att hinna fixa mig, missade nästan alla bussar till skolan, glömde min data när jag åkte ifrån skolan ner till stan, illa! man kan ju säga att jag var rätt så förbannad på mig själv! hoppas ni har haft en bra dag iallafall

Postat av: MATILDA

fin fläta du har på sista bilden! har du gjort den själv?:)

2011-02-24 @ 19:32:36
URL: http://tildaahanson.blogg.se/
Postat av: Karolina

Gillar din kompis fläta! :)

2011-02-24 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback