före/efter

okej jag ser helt konstig ut på efter bilden! det är bara för att jag sitter sjukt nära kameran och drar upp håret (!!!)
sådär ja! då var min operation över, blev väldigt nöjd med öronen och till alla er som har ställt lite frågor - läs längre ner ↓
har haft 2 veckors tränigsuppehåll och nu blir ytterligare 2 veckor... men men allt måste ju läka riktigt! om ett halvår ska jag tillbaka och fotografera slutresultat!

vart gjorde du det? jag gjorde det här i borås! öron-näsa-hals mottagningen
hur mycket kostade det? det var gratis för mig men detta är olika, ofta är det ens läkare som avgör detta! jag hade så "kraftigt" utstående öron och därför gjorde dom detta gratis
gjorde det ont? nej jag blev nersövd och jag fick välja om jag bara ville lokalbedövas men inte så trevligt att vara vaken under en sån här operation/ingrepp!? iallafall om ni frågar mig... :)

Postat av: Amanda

Ser toppenbra ut Filippa! :)

2011-01-27 @ 20:35:25
URL: http://amandael.blogg.se/
Postat av: josefine

blev jättebra! :) men du var jättesöt innan också!:)

2011-01-27 @ 20:48:04
Postat av: J U L I A

jag ska kanske också göra en sån operation, men jag har inte bestämt mig än, kan du inte visa en bild på när du har uppsatt hår? :)

2011-01-28 @ 20:43:22
URL: http://showbyjulia.blogg.se/
Postat av: Alice

Oj vilken skillnad, du är jättesöt. :)

2011-01-29 @ 13:49:29
URL: http://kokosfroken.blogg.se/
Postat av: Elin

Ska göra en sån här operation på tisdag, en fråga bara. Gjorde det ont efteråt? Då du vaknade? En vecka efter? Kram!

2011-10-12 @ 15:21:08
Postat av: F I L I P P A

elin: gud vad kul! :D du kommer bli så nöjd jag lovar dig! :D när man vaknar upp precis blir man förvånad mest och tänker är det redan klart? man minns ingenting från hur man somnade in om du nu ska sövas som jag gjorde vilket är bäst hehe om man inte vill se allting.. :)



det ömmar de två första nätterna om man ligger på sidan så jag försökte ligga rakt och precis efteråt är man väldigt yr första dagen men värken gick bort efter c 5 dagar :) Kram och lycka till! :D

2011-10-12 @ 17:42:46
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack så jättemycket för svaret! Hoppas resultatet blir lika bra som ditt!! =)

2011-10-13 @ 09:43:44
Postat av: Elin

Samma tjej nu som frågade sist, haha. Men din "efter"-bild, var den tagen direkt efter att du tagit bort bandaget? Jag har precis tagit bort mitt bandage och öronen är riktigt, riktigt svullna och blå.. Dom står nästan ut lite upptill för att dom är så svullna.. Dina ser ju helt läkta ut på denna bild!

2011-10-25 @ 14:01:19
Postat av: F I L I P P A

Elin: detta är direkt när jag kom från sjukhuset efteråt att de tagit bort stygnen och allting! :) men öronen var lite blåröda där bak.. och mina har gått ut lite nu och är inte så "slickade" mot huvudet på bilden, det ena står även lite mer ut än det andra :) kram

2011-10-25 @ 19:54:24
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: maja

Hej! Jag har alltid velat göra en öronoperatin och har öron som du hade förut. Men hur/vart/när sa du att du ville göra en operation? Alltså hos typ skolsyster eller vart? hur lång tid fick du vänta till operationen skulle utföras?

JÄTTE tacksam för svar!!<3

2011-10-30 @ 19:28:36
Postat av: Malin

Hejj, jag funderar väldigt mycket på att göra en öronoperation för mina öron är ungefär som dina var innan din operation. Men du säger att du fick den gratis, vad det då sjukhuset som betalade det eller fick du något bidag? :) För jag har kollat runt lite och det kostar ca 15 tusen.. och det är ju väldigt mycket pengar att bara betala sådär, ;)

2012-01-18 @ 19:05:09
Postat av: amanda

ååååhhhh, jag vill också! men undrar en sak... hur lång är läk-tiden? bandage-tiden? får man inte bada/duscha eller nått sånt? på hur länge? :D kramis!

2012-02-12 @ 23:40:32
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska Göra mina öron om någon månad, dina såg riktigt fina ut efteråt.

Jag ska också få gratis och så får man inte tvätta håret på 2 veckor! Herregud:) hur klarade du dig??

Jag kommer inte gå i skolan dom 2 veckorna :) kram

Är dom

Svullna och blå när man tar bort bandaget? Läskigt :)

2012-03-31 @ 16:09:44
Postat av: Agnes

Hej! Jag är 15 år och ska om ca en månad prata med en läkare om jag kan få en gratis operation, jag har typ lika utstående öron som du hade förut. Men jag mår bara dåligt över dom, jag går aldrig med uppsatt eller så, tror du att det räcker att säga eller måste man ha andra värre skäl till att få den gratis? Du är lika söt på båda bilderna!

2012-05-19 @ 21:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback