thumbs up (!?)

u name it! ser ni mitt hår har växt som ogräs nu när jag har gått hemma, så här långt har det väl ändå inte varit? okej jag ska inte skryta för det är en punkt jag ska sluta upp med på min lilla lista (fråga inte om den hehe...) hur som haver blev jag lite förvånad nu när jag lyckades tvätta håret själv utan att blöta ner mina öron + att jag bara fönade torrt håret och det blev så långt! men sjukt jobbigt när det är så tjockt för det blir ju lite tungt att bära...(?) aja nu ska jag sluta babbla, sängen nu! godnatt

Postat av: MATILDA

säger som du! har också jätte tjockt hår.

Så jobbigt att gå och bära det för det väger så mycket:o

2011-01-25 @ 09:09:14
URL: http://tildaahanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback