tips

här kommer ett "skönhetstips" nej! men ett tips för ansiktet kan man säga - kommentera gärna om ni vill se mer av sånt här. tex, tips på bra produkter för hår osv, ni bestämmer!

ph1: visibly clear 2-in-1 en superbra ansiktsrengörande som man kan använda på två sätt, du kan tvätta dagligen med den (morgon/kväll) eller använda som en ansiktsmask, du tar ett tunt lager och låter ligga på i ca 5 minuter sedan sköljer du av med ljummet vatten - undvik kontakt med ögon!
visibly clear daily scrub en skrubb för porer, många brukar få på näsan och under munnen! själv tycker jag att den hjälper jättebra, man behöver inte ta mycket. själv brukar jag även ta denna först och sen tar jag masken.
ph2: LUMENE 24h efter att jag tvättar ansiktet blir jag fruktansvärt torr och därför behöver ansiktet fukt (det behöver alla ha för att man inte ska bli allt för torr så denna funkar för alla) jag tar alltid denna krämen morgon och kväll, och det känns alltid som att ansiktet frisknar till! så ett starkt tips till alla där ute, LUMENE 24h finns på kicks!

Postat av: Karolina

Det är alltid roligt med tips! Fortsätt med det ;)

2011-01-26 @ 15:54:13
Postat av: Anonym

det skulle vara super kul om du la ut lite produkter som du andvänder till håret.

t.ex schampo, balsam, kanske värmeskydd innan du plattat håret om du använder det.

o.s.v

2011-01-26 @ 17:04:04
Postat av: Maria

jag har användt visibly clear men efter ett tag så får man bara mer :S

2011-01-26 @ 18:13:11
Postat av: sara

samma här, fortsätt :)

2011-01-26 @ 18:49:39
Postat av: josse

jättekul med tips :)

2011-01-26 @ 20:08:44
Postat av: L

Fortsätt med det, jättekul:)

2011-01-26 @ 20:21:25
Postat av: loo

I agree!!;D

2011-01-27 @ 19:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback