videoblogga

har sagt flera gånger under frågestunder att jag ska göra en videoblogg, jag ska när jag hinner blablabla! men tanken slog mig nyss, det känns urfånigt att sitta och prata seriöst med en webcam! jag vet det är till er läsare jag pratar sen men ändå... så jag får nog fundera på saken, känns som att ni inte är så många som är i "behov" av att se när jag gör bort mig i en videoblogg... hmm!
UPDATE: hade vart en fördel om ni kunde tipsa på något ni vill att jag ska prata om, OM jag nu gör en videoblogg

Postat av: E L I N

jag är i behov av att se dig göra bort dig! hihi :D

2011-01-30 @ 00:51:32
Postat av: Anonym

jo det vill vi se, roligt med variation. du kan prata om vilket smink du använder, en vanlig dag från morgon till kväll, dina intressen eller vad soom helst...:)

2011-01-30 @ 10:10:22
Postat av: Jonna

Tjaa, du kan ju prata om vad du ska göra eller har gjort den dagen !! :)

2011-01-30 @ 14:50:00
URL: http://jonnaemca.blogg.se/
Postat av: TILDA

vad du har gjort under dagen? :)

2011-01-30 @ 15:56:47
URL: http://ttildaes.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback