wiho

sådär nu har jag fixat en ny design här på bloggen, det är fortfarande lite smågrejer kvar, som ni ser i menyn kanske att bloggsvarrutan är utanför men det fixar jag när jag har tid, vad tycker ni? har även lyckats fixa en dropdownmeny, men ännu inte fått dit rätt koder så att man kan klicka sig fram via dem.
UPDATE: nu kan ni klicka på flikarna under kategorier

Postat av: Anonym

Gillar din design GRYMT mkt!

2011-01-16 @ 17:52:40
Postat av: jenniferanna

snygg design, filippis!

stort + att jag är med ;)



miss uuuuuu

2011-01-16 @ 21:13:26
URL: http://jenniferanna.devote.se
Postat av: Anonym

denna var jätte fin lite smal bara men jätte fiin ändå ;D

2011-01-18 @ 21:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback