long time ago

känns inte som att det var ett år sen, sen jag åkte på språkresa i 3 veckor. 24 juli 2010! något som var väldigt roligt/jobbigt/tråkigt/minnesvärt på en och samma gång, vet inte om några av er har sett min blogg som handlar om språkresan? så ni som är sugna på att åka nästa år - klicka er in här för att få se lite hur vi hade det :) är även med som modell på STS språkrese katalog (baksidan) se här!

Postat av: elin

hej!

jag har tittat in språkresorna till malta och lite annat, men det kostar ju typ 18000, och det tyckte jag va väldigt dyrt, fast då var det i och för sig konfirmation också. men hur mycket kostade din resa och vart precis åkte du?

kram

2011-07-24 @ 16:01:37
URL: http://yylin.blogg.se/
Postat av: JENNIFERANNA

Jag saknar resan och jag saknar, framförallt, DIG! Språkresan innebar, precis som du skrev, blandade känslor. Men alla roliga och minnesvärda ting från resan delar jag med dig, Filippa!



Vi får faktiskt ta och ses snart? <3

En stor kram & puss!

2011-07-29 @ 09:17:04
URL: http://jenniferanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback