tack till er


skakade lite, därav den suddiga bilden
Tänkte bara slänga in ett litet tack till alla er söta läsare som kikar in här på min blogg! Blir så fruktansvärt glad för alla fina ord ni skriver till mig om att jag har fina kläder, att min blogg är bra(bäst/älskad av vissa), att ni tycker att jag är fin osv:) blir superglad för alla dessa kommentarer. Har även fått massa kommentarer via bloggen & blogresponse/bloggsvar om att ni sett mig på stan ibland, sen måste jag bara berätta om en söt läsare som hade sett mig som tänkte komma fram och ångrar att hon inte gjorde det i och med att hon inte bodde här i Borås -så gulligt! Det är fritt fram att komma och säga att ni läser min blogg om ni ser mig :) en del känner jag igen och andra inte men va inte rädda, jag bits inte och det är bara roligt att ni känner igen mig.
Blev riktigt mycket text men tack till allihopa och jag undrar om någon av er läste allt...? det är ju till er jag skriver detta, tusen pussar&kramar till er!

Postat av: karolina

jag läste allt!;)

såg ju dig på stan för ngn månad sedan, när jag gick med min kompis och du sa hej?!:D måste bara säga att du verkar så himla snäll och gullig irl (här på bloggen också iofs) men ah, du fattar;D

2011-07-11 @ 01:33:39
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: karolina

sv: hihi ja precis!:D ja, man blir så glad och varm i hjärtat när man får massa fina kommentarer:)



ja eller huuuuur! sikken talang! kram på dig!:)

2011-07-11 @ 01:40:25
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: LISA

Du är så häääääääääär fin filippa!

2011-07-11 @ 11:42:54
Postat av: Maria

borås sötaste!

2011-07-11 @ 12:52:50
URL: http://welikeit.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det är första gng jag komenterar: du är så himla fin och söt!!!

2011-07-12 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback