just nu

kom hem från stan för ett tag sen, älskar att man kan gå klädd i bara klänning vid 22 på kvällen i Borås! imorgon drar torsdagskvällarna igång, släpar mig dit bland allt folk för att se alla Boråsare, varje år, varje sommartorsdag trängs alla runt där! får nog bli så att jag går dit varje torsdag fram tills jag åker. ska jag va helt ärlig är det faktiskt lite kul att träffa och se lite människor just då. tror nog att ni är flera som ska dit imon också? :)

Postat av: elin

hej filippa! vilket program redigerar du dina bilder? du kanske har svarat på den här frågan tuusen gånger, men svara i en komentar på min blogg är du gullig! kram

2011-06-29 @ 23:37:43
URL: http://yylin.blogg.se/
Postat av: LISA

Du är riktigt fin.

2011-06-30 @ 09:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback