ciluette erbjudande till er!

Nu har jag fått äran att samarbeta tillsammans med Ciluette city spa här i Borås! Och jag "inleder" detta samarbete med ett supererbjudande till alla er där ute som är trötta på att stå hemma och plocka era ögonbryn själva eller till er som har lust men inte vet hur man ska göra, läs detta!
Till er som bokar en plockning av ögonbryn inne på Ciluette och anger koden: ciluettefilippa! Ni kommer att få 50kr rabatt på behandlingen. ord. pris 180kr erat pris 130kr.
Jag själv brukar gå dit och plocka mina ögonbryn någon/några gånger i månaden och jag lovar att dom inte kommer göra er besvikna + att det bara tar 10 minuter. Idag var jag där och plockade och gjorde även en vaxning, detta innebär att man vaxar under ögonbrynen så att alla småsmå hårstrån försvinner och emellan ögonbrynen, det blir riktigt rent och fint!
(under vänster ögonbryn ser man väldigt tydligt hur rent och bra det blev!)
Så jag tycker att alla ni där ute som är sugna på att få snygga ögonbryn nu till sommaren ska ta del av detta erbjudande, tipsa era vänner, syskon och föräldrar! Kanske har ni redan någon nära o kär som brukar ta del utav denna behandlingen!?
Rabattkoden anger du i kassan: ciluettefilippa
OBS, gäller som sagt bara brynplockning men håll utkik för det kommer att komma flera erbjudanden

Postat av: Anonym

betalar du 180kronor för att plocka dina ögonbryn? ;o

rätt dyrt ändå eller..? (a)

2011-03-24 @ 20:14:59
Postat av: F I L I P P A

anonym: nej det gör jag inte, får ett billigare pris! :)

2011-03-24 @ 20:45:50
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback