död

jag är död! supertrött och slut i ben och armar, skidåkning hela dagen och sedan vidare för hård träning! och idag fick vi våra überfina nya dräkter, wiii! är så lycklig för den är min nu och föralltid (har köpt den) bilder från isaberg kommer senare eller imorgon. ha det gött!

Postat av: Rebecka - en fotodagbok

vart bor du egentligen?;)

2011-03-04 @ 05:59:15
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

Vart bor du egentligen?;)

2011-03-04 @ 05:59:41
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: anna

skulle inte du kunna lägga ut en bild på era dräkter? är så sugen på hur dom ser ut :)

2011-03-04 @ 07:26:12
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

haha,just de ja!:D

men isaberg som jag läste i ditt tidigare inlägg, det ligger väl inte i borås?:o

för jag har kompisar i grimsås som brukar vara där (;

2011-03-05 @ 07:52:33
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback