första advent

Idag är det första advent, mindre än 1 månad kvar till jul nu. Storm här i Borås, hemskt om jag får säga det själv. Jag vill ha snö NU! Vakna upp av ett vitt ljus, snöflingor som smälter när de landar på gatorna. Vi har fått tillräckligt med regn nu, dags för lite kallare och mysigare tider. Iår blir det ingen vanlig jul för mig. Ingen julgran hemma hos oss eftersom att jag ska spendera min tid på ett mysigt hotell i Åre, skidor varje dag. Underbart. Hoppas ni alla får en mysig första advent.

Postat av: E l s a s f o t o // elsasfoto.webblogg.se

Kan du lägga upp mer bilder på din svarta klänning. Älskar formen på den och så, men va dhar du för storlek? :)

2011-11-28 @ 15:30:33
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback