ledighet


bjussar på en bild från när vi hade lite myskväll hos Josse i måndags med pizza, godis & film!
Lovets sista dag, veckan har gått så fort. Hunnit med mycket? vad jag känner iallafall.. Maskerad med goa människor, några myskvällar, crazy-day träning, tryckt i mig några pizzor med vännerna, fikat på viskan 5 dagar. Slösat pengar på mat helt enkelt, och nu under helgen har jag spenderat min tid i knallerian, sålt lotter, flygit hit och dit medans folk vinner chokladpriser. Har haft ett väldigt bra lov, och därför har det varit så tomt här... kommit hem sent varje kväll så ja! Det blev som det blev, xoxo

Postat av: felicia

Mysigt!:)

Postat av: Evelinaborg

MMM... va gott det ser ut!:)<3

2011-11-09 @ 15:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback