metallic


Metallic nails, som jag velat ha ett par silvernaglar. Och helt gratis fick jag det fixat under torsdagens visning. Dock pillade jag bort dessa "silver-folie" bitar nagen efter, trivs faktiskt inte med färg på mina naglar! Men snyggt blev det, finns att köpa på Kicks tror jag för en billig peng.

Ni undrar säkert om de limmat på dessa foliebitar? nejnej! De filade på naglarna, torkade av dem och sedan tog de en foliebit från brickan där de sitter fast, la på nageln och tryckte till ordentligen och drog ut i kanterna med en fil, sedan filade de bort längst ut de som blev över/för långt ut. Supersmidigt och fort gick det.

Postat av: anna

sv: tack loppan!

2011-11-14 @ 17:56:27
Postat av: Ilhan

Faktiskt aldrig sett något liknande =)

2011-11-15 @ 02:54:24
URL: http://ilhan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback