två nya på posten

Äntligen kom nya ELLE och CHIC. Månadens fina omslag av elle pryds av gårdagens vinnare från Top Model Sverige, Alice. Gillade inte alls omslaget när jag såg det på nätet igår men nu när jag kollar efter så är det rätt tufft med massa Alice, väldigt vårigt och somrigt med så rosa. Det är ju bara vi som prenumenerar som får ta del av dessa fina omslag, hihi. Ska sätta mig och bläddra igenom båda två innan jag slår på gårdagens avsnitt av Big Brother.

Postat av: hannah

åhh, hur får man hem elle i brevlådan?? vill också ha den tidningen

2012-04-11 @ 19:19:49
Postat av: Hannah

kostar det pengar att få hem Elle?

2012-04-11 @ 19:20:28
Postat av: Anonym

hejsan, varför gäst bloggar du hos hon där karolina? känner du henne?

2012-04-11 @ 20:15:52
Postat av: filippaLL

Hanah: man får prenumerera på ELLE, det kostar ju några hundralappar för ett antal nummer :)



Anonym: Nej vi är endast "bloggvänner" och jag har gästbloggat hos henne tidigare, vi har även hjälpt varandra med bloggarna tidigare :) Så hon brukar fråga mig då hon åker iväg :)

2012-04-11 @ 20:38:55
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

Fin design!

Jag tänkte tipsa om din blogg på min blogg, är det okej för dig? Om det är det tänkte jag print scenerna headern eller lägga in en bild på dig :) Jag skall alltså göra ett inlägg med vilka bloggar jag läser! Tacksam för svar på min blogg :D

2012-04-12 @ 11:12:41
URL: http://emmaback.blogg.se/
Postat av: Moa, Alexandra

Hej! Förlåt, jag råkade skicka ett oklart inlägg.

Skulle du vilja titta in i våran blogg. Det skulle vara jätteroligt! ♥



kramar Moa,Alexandra

2012-04-12 @ 11:17:11
URL: http://bymoaalexandra.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hejhej, min lillasyster fyller snart år och önskar sig kläder, tips på vad jag kan köpa?

2012-04-12 @ 12:44:31
Postat av: Jennifer

Vart har du hittat det fina iphoneskalet från Juciy? Kram

2012-04-12 @ 14:44:53
URL: http://jennifersofia.blogg.se/
Postat av: Amanda

sjukt fin design, älskar den verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback