1/8/2012

Två bilder från Kreta. Sitter och kollar massa bilder på mig själv och googlar fram massa bilder på hår, färger och längder. Fick ett ryck och kände att det är dags för förändrning. Vill så gärna ha kvar mitt långa bruna hår men vill också slinga det och klippa av några cm. Känns bara som att man kommer ångra sig? Men det växer ju ut så småning om, får ta och suga på den karamellen några veckor till. Blir så glad av era fina kommentarer om hur fint och perfekt ni tycker att mitt hår är, det är sånna fina ord som gör att jag själv börjar tveka haha. 

Postat av: Anonym

Vart har du köpt den fina toppen/linnet? Var det nyligen? Superfin var den iallafall (och den passar superbra på dig!!!!!)

Svar: faith, beställde den för ett tag sen! :D tack!
Filippa Lindau

2012-08-05 @ 23:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback