garderob

Nu har mina kläder fått flytta in i min stora garderob. På bilden kan ni skymta halva garderoben, på andra sidan hänger de svarta kläderna. Allt i färgordning så att det blir snyggt och organiserat. Träningskläder, jeans och tjocktröjor ligger på ena halvan. Underkläder, t-shirts, linnen och shorts på andra. Sedan har även min lillasyster en liten klädstång i mitten längst ner där hon hänger sina klänningar. Nu kan mina kläder andas normalt, haha. Inte trängas i en liten garderob som var som en tredjedel av denna, helt galet att jag fick plats i den ens!? Vill ni se hela garderoben? Här finns en bild.

Postat av: Julia

Den snyggaste vinterjackan i år, enligt dig? :D

Svar: brun sveajacka i tight modell eller svart moncler!
Filippa Lindau

2012-08-26 @ 14:36:05
Postat av: A

så fin klädstil du har!:)

2012-08-26 @ 16:43:46
Postat av: sannas rum

Åh helt underbar garderob!

2012-08-27 @ 09:14:02
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej! Hade vart såå roligt om du listade de bästa (enligt dig) internet & "vanliga" affärerna, du har så fin stil! :)

2012-08-27 @ 09:30:28
Postat av: S

verkar som någon har snott din design http://idategebo.blogg.se/
xoxo gossip girl

2012-08-27 @ 12:08:51
Postat av: Lisa!

Är det en grå odd molly som hänger först på samma "stång" som den från h&m som är som är jätte färgglad?

Svar: ja det är det!
Filippa Lindau

2012-08-27 @ 19:22:27
Postat av: C

Vad kommer du använda för jacka på vintern? Kram

2012-08-27 @ 21:46:57
Postat av: Amanda

Kan du inte visa bilder på hela ditt rum? Det vore jättekul att se för det verkar vara så fint!

Svar: jag ska göra detta så fort jag får tid! :)
Filippa Lindau

2012-08-30 @ 09:40:01
URL: http://amandafoton.blogg.se
Postat av: Julia Alsing

Vart har du köpt garderoben? Har letat efter en garderob jätte länge utan resultat och denna är exakt en sådan jag letat efter..så är väldigt tacksam för svar! :)

Svar: min pappa är snickare med eget företag så byggde han hus och det var dörrarna som var över sen köpte han inredning via holgers. Garderobsdörrarna är från lumi :)
Filippa Lindau

2012-09-02 @ 18:22:39
URL: http://juliaalsing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback