kurerar mig

Försökt kurera mig lite under dagen då jag har sån jobbig rethosta och en näsa som rinner. Kände att jag skulle bli dålig redan i lördags kväll och här sitter jag halvt sjuk dagen innan skolstart. Menmen skola blir det imorgon oavsett om jag hostar eller om näsan rinner. Inte kan man med och missa första dagen på gymnasiet. 

Postat av: Amanda

Hej:) vad kul att du börjar gymnasiet imorgon, jag börjar på måndag.

Vart har du köpt de iphone skalet?!

kram

Svar: på media markt!
Filippa Lindau

2012-08-14 @ 20:31:25
Postat av: Anonym

Hur var det i skolan?? Du får berätta allt :)

2012-08-15 @ 15:08:51
Postat av: Elin

Jag sitter redan och funderar på vilken vinterjacka jag ska köpa mig till vintern. Du köpte ju så många förra vintern, så kan inte du visa alla så att jag kan få lite inspiration?

Svar: visar dem när vintern närmar sig, mår dåligt av att plocka fram dem nu haha!
Filippa Lindau

2012-08-15 @ 17:01:17
Postat av: Elin

Kan inte du vara jätte snäll och visa alla dina vinterjackor?
Sitter och funderar på det redan lite nu och skulle verkligen behöva lite inspiration...

2012-08-15 @ 17:03:32
Postat av: Linnea

Hej kan du visa dina iPhone appar?:)

2012-08-15 @ 19:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback