leo iphone

Var en sväng nere i Göteborg och kikade in på bikbok, såg att de hade massa fina skins till iPhone's. Köpte detta leomönstrade. Så nu är min iphone leomönstrad både på fram- och baksida för ynka 60kr. 

Postat av: fashion

hej fillippa kan du titta på min blogg blir jätte glad

2012-08-22 @ 18:22:29
URL: http://instafashion.blogg.se
Postat av: Jag

Vad är/var det för tidning???:)

2012-09-01 @ 16:36:44
Postat av: Amanda

Hur många gånger kan man andvända den leopard saken? måste man slänga den om man ska byta skal tex? tacksam för svar:D

Svar: ingen aning, tror att man bara har den en gång :)
Filippa Lindau

2012-09-08 @ 16:43:23
Postat av: Lisa

Hej kan du visa dina iphone appar!?:D
Och visa oxå vilken bakgrubdsbild du har
Jag har oxå ett sånt skin men de går ej matcha med någon bakgrund:(

2012-09-09 @ 11:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback