london

Oh shit mamma! LONDON CALLING. Jag åker imorgon efter skolan, hem för att hämta resväskan. Just nu står resväskan tom och jag börjar 8.00 imorgon. Panik, måste packa fort. NU, för imorgon sticker jag. Och JA bloggen kommer stå tom under helgen om jag inte får tag på internet/dator i london. Puss och ha en grym helg och alla mina kära vänner på teknis, ha en grym insparksphäst! 

Postat av: Lovisa

Guud va kul! Lova att du gör en guide sen när du kommer hem på gator och butiker! Ska nämligen till London i höst, vore jättekul ;))

2012-08-31 @ 17:13:46
Postat av: s A R A

Ha det jätte roligt!! :D

2012-08-31 @ 19:18:35
URL: http://www.sarapiper.blogg.se
Postat av: Anonym

hej filippa! vill börja med att säga, du är grymt fin och jag vill ha din kropp och ditt hår ;) haha, låter ju bra.. men tillbaka till verkligheten!! du är ju i london nu och jag ska dit med en vän till våren för shopping. är lika gamal som dig och också från borås så det är mycket jolina osv så tror därför jag kommer vilja besöka ungefär de affärer du gjorde, så skulle vara kul om du kunde göra ett "london-inlägg" dvs lite tips på affärer du gillade och adresser dit! sedan hur mycket pengar tror du man behöver ha med sig (bara shopping, inte mat/hotell/taxi osv) jag dömmer absolut inte och du kanske inte vill säga några priser på bloggen, men skulle vilja höra ett ungefär vad man ska ha med sig, är 10 tusen för mycket eller för lite? har liksom planerat att shoppa massor.. kramar på dig!
vore tacksam för ett svar i alla fall :)

2012-09-01 @ 17:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback