londontips

På fredag sticker jag till London vilket ska bli såååå kul! Massa tid enbart för shopping. Måste tacka för alla era tips, skrivit ner alla butiker och adresser MEN har några nya frågor. Låter ju som att jag är helt lost eller trög när jag ställer sånna här frågor som jag kan få fram svar på via internet, men tycker det är enklare att få svar från er som kanske varit där nyss eller iallafall har bra koll på London. 
1. Någon som varit i London och vet om de säljer Barbourjackor billigare? eller om det möjligtvis finns en butik som enbart säljer jackorna eller i vilken butik annars?
2. Finns det någon butik som säljer TOMS skor? Vart?
 

Postat av: edithiUSA

toms säljs överallt!

Svar: måste hitta glittertoms!!!!
Filippa Lindau

2012-08-26 @ 17:03:13
Postat av: johanna

Heej! jag var i London i påskas och det finns en Barbour butik med massa sådana jackor i alla färger och modeller, dock så vet jag inte om det var så himla mycket billigare, tror det var kanske 200-300 kr billigare inte riktigt säker.. Men den affären ligger iaf på Regent Street, det är en jätte stor shoppinggata som även är en tvärgata till Oxoford street! Jätte lätt att hitta! Kan även tipsa om att du ska gå till Oxford cirkus (ligger precis vid oxfordstreet med) där har dom MASSOR av roliga affärer, bla den gigantiska TopShop affären! Definitivt värt ett besök!
Och ang TOMS så sålde dom de i princip varenda skoaffär, iaf när vi var där i våras! :)

2012-08-26 @ 17:24:40
URL: http://byjohannakarin.blogg.se
Postat av: Pernilla

Har för mig att det finns minst en barbour butik i alla fall

2012-08-26 @ 17:27:26
Postat av: Anonym

Toms säljs ju typ överallt, jag har två par glittertoms som jag köpte i USA, de säljs i varuhus och i de flesta skoaffärer i london med! Men det finns ju Toms i sverige så det är väl inte panik om du inte hittar de i london?

2012-08-26 @ 17:41:58
Postat av: Karolina

Åh jag såg toms i en skoaffär bara där de hade de flesta skorna när jag var där sist!

2012-08-26 @ 18:38:24
URL: http://bykarolinaa.blogg.se
Postat av: Lina

Finns en barbourbutik på regent street och det är betydligt billigare än i sverige!

2012-08-26 @ 19:47:02
Postat av: pauline

en barbour butik finns på samma gata som hollister dvs picadilly circus. billigare än i sverige när jag handlade iallafall :) ha det så roligt !

2012-08-26 @ 20:42:06
Postat av: Kajsa

det finns en barbour butik vid carnaby street ungefär, dock kommer jag inte ihåg hur man kommer dit men det finns en där i alla fall med mestadels jackor :)

2012-08-26 @ 21:05:40
Postat av: elsa, mode blogg.

Det finns en Barbourbutik. Jag provade jackor haha så jag vet att det finns en butik då. Iaf så kostade dem 800 typ beror på vilken du ska ha men :)

TOMS är jag osäker men kollar OFFICE butiken på Oxford!! :)

2012-08-26 @ 21:28:53
URL: http://elsasfoto.webblogg.se
Postat av: Frida

Toms skor finns på topshops nedervånig/skovåning.

2012-08-26 @ 21:42:52
Postat av: Anonym

hej, kanske lite random sak att påpeka. men ni kommer antagligen gå runt och shoppa en hel del. och då är ett par converse ett dåligt väl. du kommer få såå ont i fötterna. första dan i london för mig gick jag runt i ballerina. det var det värsta jag varit med om. så jag använda gympaskor resten av dagarna. kanske låter jättefult. men det är värt det. ta med ett par iaf.

2012-08-27 @ 07:34:23
Postat av: sannas rum

Barbour finns på Regent St, till ord pris. Annars får an nog kolla på outlet, vet ingen bra i närheten av London, föredrar Bicester Village i Oxford.
Toms bör finnas på tex Selfridges, de har en underbar skoavdelning där du kan hitta det mesta (: Annars kanske office har (:

Svar: tacktack! :D
Filippa Lindau

2012-08-27 @ 09:04:06
URL: http://sannasrum.se
Postat av: nina

Toms säljs på bla Office och Shuh. Köpte på Shuh i våras o de var typ 200 kr billigare där än i Sverige :)

Vilket hotell ska ni bo på?

2012-08-27 @ 20:32:33
Postat av: Lovisa

Hejhej, jag var där i påskas & ja där ligger det en jättefin barbour butik som låg vid nån gata inte alls långt från picadilly! Men "runt hörnet" från barbour butiken ca.500 meter ligger en till affär med barbour jackor. Det beror på vilken jacka du köper men vissa kunde vara 1000lappen billigare t.o.m faktiskt så det är ju jääättebra! Hoppas du fick dig ett fint svar, vääärldens finaste blogg!!

2012-08-30 @ 19:14:42
URL: http://nattstad.se/bisas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback