borta bra men hemma bäst

bilder från julafton
Kom hem igår kväll, tidagare än vad jag hade trott. Sov ut länge idag innan jag åkte ner till stan och mötte några vänner. Kikade runt i butikerna innan jag åkte hem med Elin igen. Provat smink och hår inför nyår och är riktigt taggad nu. Ikväll ska jag träffa tjejerna och mysa med dem, inte träffats på en hel vecka! Så det ska bli cozyyy, saknat allihopa. Hoppas ni haft en fin jul och laddar upp inför nyår på måndag.

Postat av: sofie

hej! skulle du kunna fota och lägga upp bilder på hur bootsen från johnny bulls sitter på dig? är själv sugen på ett par, så vore supersnällt! jättteeebra blogg förresten! kram

Svar: jag har inga! kram
Filippa Lindau

2012-12-29 @ 21:23:26
Postat av: sofie

meeen?? för jag såg i ditt arkiv att du köpte ett par 2011!! kramiis

2012-12-30 @ 21:11:30
Postat av: sofie

hallå?

Svar: jag sålde dem!
Filippa Lindau

2013-01-02 @ 18:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback