plugg&hosta

Bjuder på en gammal bild då jag inte hunnit fota någon outfit eller andra bilder på sistonde. Har precis skrivit klart årets sista inlämningar, och det var in i sista sekund. Blev klart 4 minuter innan deadline. Två jobbiga engelska reading logs. Suger på engelska också, men nu är det klart och är redo för jullov. Hostar så att jag vet inte vad, känns som att jag ska hosta upp lungorna. Imorgon blir det bara en lugn skoldag, börjar 10 och slutar redan vid 12. Vi ska bara fika på mattelektionen också. Ska fixa nya fransar imorgon, baka inför avslutningen på torsdag och sen ska jag nog sova hos Jacob eftersom att han åker hem på torsdag och inte är tillbaka försen vid skolstart... Ska försöka hinna svara på era frågor innan fredag, har faktiskt funderat på om jag ska våga mig på ett videoinlägg. Det återstår dock att se. Vi hörs imorgon, XOXO (sista GG avsnittet sändes ju idag, måste kolla imon!!)

Postat av: Anonym

Vad mysigt! Åhh älskar din blogg!

2012-12-19 @ 00:19:19
Postat av: Anonym

Är Jacob din pojkvän ?

2012-12-19 @ 09:26:09
Postat av: Nadia

Skulle vara jätte roligt med en videoblogg :)
Btw, gillar verkligen din blogg!

2012-12-19 @ 16:22:30
Postat av: Anonym

vem är jacob?? är han din kille??? kram

2012-12-19 @ 17:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback