första dagen i backen

Första dagen i backen här uppe i Trysil. Solsken, goa backar, sköna vänner och även massa kyla. Idag var vi ute på lite äventyr, tappade bort oss bland alla backar och skogar, fick en "nära döden" upplevelse när vi åkte off pist, så imorgon hoppas vi på att hitta bättre bland alla backar. Hoppas ni har ett fint lov. Jag njuter av varenda minut här uppe. Supermysigt, ska snart hoppa i säng då ögonlocken känns så tunga just nu. Ska försöka fota lite mer i backen imorgon. Puss.

Postat av: Anonym

vad är kärlek för dig? / du kan ta en bild på ett hjärta

anmäl dig till min fototävling jag har här -> http://amandapersson.blogg.se/2012/february/fototavling-reflexskarm-110cm-guldsirver.html#comment

2012-02-14 @ 17:09:43
URL: http://amandapersson.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej ! jag undrar hur länge du gått i cheerleading och i vilket lag du går i ? :)

Du är galet söt ! Kram

2012-02-14 @ 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback