livstecken

Hej! Jag lever, har haft så sjukt mycket i skolan. (jag vet jag skyller på det hela tiden men det är så det blir) massa inför NP nu i 9an och det ska bli så skönt när man går sista veckan. Längtar så att jag spricker. Ikväll har vi haft lite tacomys jag och några vänner. Hörs imorgon då kameran följer med under min kväll!

Postat av: Hannah

Vad ska du ha för vårskor? :)

Kommer du använda dina Johnny Bulls någonting?

2012-02-05 @ 17:48:40
Postat av: filippaLL

Hannah: jag kommer nog ha mina bruna johnny bulls till sommarklänningar kanske, eller mina svarta prime även om det blir så sjukt klumpigt. Men annars kör jag på svarta låga converse och höga vita! :)

2012-02-06 @ 15:42:25
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback