sockersött

Hemkommen från skolan. Hunnit trycka i mig en god semla så nu slänger jag mig framför plugget då denna veckan är fullspäckad med prov, inlämningar, nationella proven i svenska och redovisningar hit och dit. Känner på mig att jag ska försöka hinna klart allt på min "skollista" innan fredagens slut och innan jag går på lov. Då kommer jag vara riktigt nöjd och stolt!

Postat av: Annika

Mumsigt :>

2012-02-07 @ 17:20:46
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: sabina

om du tycker att sista terminen i nian är jobbig, vänta då tills du kommer till gymnasiet, i alla fall om du läser ett högskoleförberedande program, som natur, teknik ellersamhäll :)

2012-02-10 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback