måndag i sängen

Tillbringar min måndag i sängen, förmodligen morgondagen också. Har orkat ta mig en dusch och värmt nudlar som jag försöker svälja. Min hals gör så ont, slem i halsen så det blir svårt att andas och feber på det. Toppen!? Har uppdaterat bloppisen så kika in där, ska ta och ladda ner första säsongen av OTH och se om det är något att hänga i granen. Puss.

Postat av: Hanna

bästa serien! :D

2012-01-23 @ 21:47:42
Postat av: Kajsa !

Hej, jag har en fråga. Du använder ju photoscape och då kan man göra bildspel (AniGif) sedan sparar man den men jag fattar inte hur man lägger ut det på bloggen sen för det blir bara en länk eller första bilden i bildspelet. Och jag vet att du har gjort det förut lagt ut så kan du göra ett inlägg där du visar hur man gör? Det vore jätte snällt! :D kram.

2012-01-24 @ 14:37:03
Postat av: filippaLL

Kajsa: hej det var längesen jag använde photoscape då jag inte kan ha det på min mac så jag minns tyvärr inte.. vet inte hur eller vad jag gjorde tyvärr :(

2012-01-24 @ 16:01:00
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback