white room

Två bilder från mitt rum. Har fixat till det lite med två nya hyllor, lite fina askar, gardiner och eventuellet en söt sänggavel ska inhandlas om ni frågar mig. Så ska på jakt efter en perfekt sänggavel och ett fint tyg till gardin. Älskar det vita men efter att ha blivit lite besatt av denna sida där de säljer hus så vill jag få in lite mer färg. Vad tycker ni? Gillar ni mycket färg i rummen, gå efter någon färgskala t.ex rosa&beiget eller svart/vitt. Eller är det helt vitt som är snyggast?

Postat av: Karolina

åh så fint du har det!

2012-01-29 @ 15:06:12
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: filippaLL

karolina: tack vad söt du är :)

2012-01-29 @ 15:50:57
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad fint!!! Vart är lampan i taket köpt?? och vita hyllan som synd till vänster på bilderna?? Hehe

2012-01-29 @ 17:56:28
Postat av: Felicia L

Tycker att ett vitt rum är hur snyggt som helst! Snyggast i kontrast med "färgklickar" här och där som t.e.x, chockrosa kuddar, blommor, tavlor... btw jättefint rum!

2012-01-29 @ 20:32:45
Postat av: Olivia

åh, ledsen att jag inte svarar på dina mejl (om du skickar några!) min mejl har helt lagt av, men de ljusrosa hunterna fanns på rean i en skobutik där jag bor. För 900kronor, så jag införskaffade mig ett par där istället. Förlåt igen & igen för att jag svarat så sent. Tycker mycket om din blogg!!

/Olivia

2012-01-29 @ 22:04:32
Postat av: Rebecka

Jätte snygg och bra blogg, läser den så ofta jag kommer ihåg! kika gärna in min nya blogg!

Bdw Älskar ditt nya rum!



Kram <3

2012-01-31 @ 10:19:48
URL: http://rebeckahedell.devote.se
Postat av: Nathalie

Jag tycker att ditt rum är väldigt fint men har man som du väldigt mycket vitt, Typ helt vitt så är det snyggt om du sätter dit lite "färgklickar" Typ som färgglada hyllor, lådor osv. Eller så kör man bara på tillexempel Vit&Rosa eller varför inte Vit&Turkos som är så himla fint!?

Älskar din blogg :D

2012-02-20 @ 21:27:55
URL: http://www.nattasophia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback