3 dagar

Mina sex favoriter bland bikinisarna, alla är köpta på h&m förutom den blommiga med rosa överdel till vänster, den kommer från gina tricot förra året och den under med volanger är köpt på stadium iår. 1 för varje dag nere på kreta. Om exakt 3 dagar vid den här tiden hoppar vi i bilen ner mot landvetter för att flyga till varmare breddgrader och stanna där i 7 dagar. Imorgon ska det inhandlas ny sololja och after sun som doftar cocos från hawaiian tropic. Har redan börjat packa, hihi. 

Postat av: Alice

Jag ska åka samma dag till ett annat varmt land men inte samma :) men samma dag ska jag till Landvetter med:D


Älskar din blogg !<3

2012-07-18 @ 12:23:23
URL: http://kerstinalicefoto.blogg.se
Postat av: Karolina

Har också en vit bikini från h&m dock inte samma, men tror att byxorna är likadana! liksom dubbla lager, men känns som den blir väldigt genomskinlig när den blir blöt? har aldrig vågat bada med den hahah, men brukar din bli det? :o

Svar: Jag har ingen aning.. inte använt den än! Haha det återstår att se i veckan förmodligen då! :)
Filippa Lindau

2012-07-19 @ 00:01:31
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej,ska också åka till Kreta snart och är lite nyfiken på vart du ska och vad hotellet heter!:)

Svar: Vi ska till Almirida Bay och bo på langleys hotell där! :)
Filippa Lindau

2012-07-20 @ 10:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback