på kreta

Det tar så otroligt lång tid att ladda upp bilder, suttit med 1 bild i 30 min nu. Så det får räcka.. tyvärr! Hade så mycket bilder från idag som jag tänkt ladda upp men har inte orken till att sitta inne i flera timmar och svettas. Instagram uppdateras betydligt mycket oftare nu i veckan då det går rätt fort. Så tyvärr kommer nog bloggen få sig en rejäl bloggpaus under veckan. Kanske går det snabbare imorgon? Får testa då. Hur som så har jag det otroligt bra, solar och badar dagarna långa. Nu ska jag upp till rummet och ta mig en kall dusch. 

Postat av: Anonym

såg att du hade gjort en soltatuering, hur gjorde du den?

Svar: målade med vattenfastpenna, fick bränna av den första dagen och målade i på samma ställe hela veckan! :)
Filippa Lindau

2012-07-24 @ 00:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback