feriearbetare

Massa tjöt om mina jobb hit och dit? Men som ni säkert vet vid detta laget då så ska jag jobba som feriearbetare 4 första veckorna av lovet inom äldreomsorgen. Börjar nästa vecka och jobbar 6 timmar om dagen mån-fre. Kände idag efter mötet att det kommer bli en riktigt rolig sommar då jag fick på det stället jag ville och chefen där är otroligt rolig och kärleksfull, delar ut kramar stup i ett och vill ta massa kort. Vi han med några stycken redan på mötet idag. Avdelningen jag hamnade på var dock en finsk avdelning så de äldre pratar mest finska men kan svenska så får se hur det går... kan ingen finska och det är ju inte det lättaste språket att förstå sig på. Hur som kommer jag ha fullt upp nu dessa veckor då jag på helgerna även jobbar på byttorpsklint med de äldre så bloggen kommer förmodligen vara lite tom. Men jag lovar att göra mitt bästa för att uppdatera ofta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback