info

Ni som följer mig på instagram (@filippall) kanske har sett denna bilden? jag syns i vänstra nedersta hörnet med galjjorna på. Hiho blev jätteglad själv när jag såg denna bilden, trodde inte det var så "stort" det jag skulle få göra innan jag förstod. Jag har fått äran att vara med som bloggjury under libresse festivaltävling nu när alla festivaler pågår runt om i sverige, P&L, way out west och hultsfred var ju rätt nyss. Så nu tycker jag att alla som har instagram ska delta VARJE vecka. Kommer att berätta mer om reglerna nästa vecka (nu på måndag) då det är jag som är juryn. V.27. Spännande va? Så länge kan ni läsa mer här.

Postat av: Julia B

Hej! Jag har länge tänkt på att köpa en Odd Molly Lovely Knit. Jag undrar om du kanske kan ge tips/visa bilder på hur man kan matcha en sådan till andra kläder i garderoben? Puss

Svar: Jag använder den till jeans med en blus eller ett enfärgat linne under :) kanske kan fixa ett inlägg när jag kommer ihåg :) kram
Filippa Lindau

2012-07-01 @ 15:23:56
Postat av: Rebecka

Kan inte du lägga upp en bild på din familj, slår vad
om att ni är sjukt lika!:) Super fin blogg Filippa!
Kram <3

Svar: Jag får se om jag har någon bild, har lagt upp mycket bilder på mina syskon :) kram
Filippa Lindau

2012-07-01 @ 18:02:37
URL: http://rebeckahedell.devote.se
Postat av: Hannah

Kanske lite sen kommentar men såg din bild på Google idag och undrade om din öronoperation gick du till skolan direkt efter hade du bandage osv ,tacksam för svar :)

Svar: Nej jag var hemma i två veckor :)
Filippa Lindau

2012-07-02 @ 00:23:29
URL: http://bbuttterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback