mina dagar

6.30 vaknar
7.00 äter frukost
8.00 börjar jobbet
12.00 äter lunch
15.00 slutar - åker hem och äter
17.00 tränar
20.00 äter
22.00/23.00 sover 
Såhär ser mina dagar ut just nu, därför uppdaterar jag ingenting. Är så galet trött efter jobbet även fast att jag inte gör så mycket med de gamla, man blir så trött av att gå upp tidigt. Imorgon och under midsommarhelgen kommer bloggen förmodligen stå still då jag åker till Varberg imorgon efter träningen med Amanda och Elin, kommer hem söndag kväll och vill slappna av och inte behöva tänka på att bloggen måste uppdateras så tar en paus till måndag. Då blir det massa fina bilder från varberg. Ha en underbar och mysig midsommar med vänner, familj och släkt♥

Postat av: Anonym

Hej , jag funderar på att göra en öron operation om utstående öron som du har gjort . Pratar gärna om det på mail , har några frågor . Vad gjorde de ? Vad gjorde du ? Gjorde de ont? Hur mkt kosta de ? Va du helt nersövd ? Skicka alla svar till min mail och märk mailet med svar så ja vet vem de är från ! ;)

Svar: Hej, jag vet tyvärr inte exakt vad de gjorde men det är något med brosket bakom örat, man gör något så att de lägger bak öronen och sedan syr dem. Jag var sövd under operationen vilket var skönt då jag sov hela tiden, sedan vaknade jag upp och kände inget. Det var ömt första veckan att ligga på öronen men man sover med små "kuddar" runt örat och ett pannband som man får med. Det var gratis då jag är under 18, jag hade väldigt utstående öron och gick till läkaren efter en bokad tid och pratade sen fick jag tid efter några få månader att jag skulle göra en operation. Jag var nervös i början men är supernöjd över att jag gjorde, ångrar ingenting! Så jag tycker det är värt det. Var hemma två veckor från skolan då man har "pannband" och det runt öronen i två veckor och sedan tar man bort stygnen och sånt, så kunde inte tvätta håret :) lycka till!
Filippa Lindau

2012-06-20 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback