sunday

Det är söndag och jag har i helgen tränat för fullt med coed då vi åker till Amsterdam 28 juni för att tävla EM. Min mamma och syster åkte igår till Kreta i 1 vecka så just nu är jag själv hemma. Imorgon ska jag på jobb introduktion men börjar inte försen nästa vecka. Ska jobba på distansgatan 7 ni vet där super stars spelats in som gick på TV4 för ett tag sen? Ska bli riktigt roligt faktiskt så 4 veckor sommarjobb väntar. Om vi tänker på bloggen så går det vädligt bra för mig och min lilla blogg, fått några mail om samarbeten som jag kommer berätta mer om lite längre fram i sommar. Ni läsare blir flera och det är så kul när jag ser statistiken varje dag. Att ni är så många som läser min blogg, det värmer att ni gillar det jag skriver om. Ni får gärna kolla min nya reklam längst ner i menyn, klicka på den lite olika erbjudanden och ibland är det tips där om hur ni skaffar fler läsare om jag minns rätt? Tänkte avsluta detta inlägg och säga att bloppisen är uppdaterad så klicka er gärna in här och nu. Puss&kram

Postat av: Alice

hej du hur har du kunnat få den annosen med hunkydory hade varit tacksam för svar för skulle gärna också vilja ha den annonsen på min blogg :)

2012-06-10 @ 22:15:02
URL: http://kerstinalicefoto.blogg.se/
Postat av: erica

Hej,har precis blivit medlem osv men kan inte du förklara i antingen ett inlägg eller i en kommentar på min blogg hur man får pengarna och hur mycket man får (liksom om man får som på nattstad 1 öre per sidvisning)? Vore jätteglad.

Du har en riktigt fin och inspirerande blogg! Din stil är bara att dö för! kram

2012-06-13 @ 17:39:22
Postat av: Anonym

Vad heter reklamen som din lillasyster är med i? :)

Svar: sängjätten :)
Filippa Lindau

2012-06-30 @ 02:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback