nationella proven

Hemma från skolan och har avklarat ännu en del av alla nationella proven. Moderna språk i nästan alla delar, läsa, skriva och höra. På fredag blir det tala. Det är så sjukt jobbigt med alla dessa prov som man får sån panik över. Somnade igår och vaknade idag med feber, knarkar lite alvedon för att hålla mig pigg. Ska lägga mig i sängen och ta en liten nap men egentligen hade jag gärna tagit mig en lång promenad men det är jag för lat för idag. Ska baka chokladbollar senare för att lyxa till det framför big brother ikväll. Puss

Postat av: ella

Den tunikan du har på dig i headern, den längst upp till höger, vart har du köpt den? :) kan du länka är du SUPER SNÄLLLLL!!!! :))

2012-03-06 @ 17:33:18
Postat av: filippaLL

ella: Den är köpt på jolina från rabens saloner, kan tyvärr inte hitta något ställe där man kan beställa den :/

2012-03-06 @ 19:40:20
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: helin

gå in på youtube och sök på kony2012 och klicka på den första videon! det är viktigt

2012-03-07 @ 13:11:52
Postat av: evelina

vad kommer du ha för shorts i sommar och vart kan man köpa dom?

vart köper du dina second female kläder? Om du vet någon sida får du gärna länka :)puss

2012-03-08 @ 17:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback