jobbhelg

Några undrade över mitt jobb. Jag har börjat jobba på byttorpsklint, ett äldreboende med gamlingar. Jobbar inom ung omsorg och får göra enkla uppgifter så som att fika, tipspromenader, läsa tidning, spela spel och vara social med de äldre. Jobbade även i onsdags på åhaga's event genom min kompis mamma som höll i detta. I sommar ska jag även jobba 4 veckor på äldreboendet i Brämhult/Hässleholmen genom kommunen, alltså ferierjobb. Inte långt kvar tills att jag går ut skolan nu. Sommaren kommer bli så bra känner jag på mig.

Postat av: Ellen

Hej Filippa!

Vad ska du ha för klänning på skolavslutningen?

Kan vi inte få en liten sneakpeak eller har du lagt upp det redan och jag kanske missat det?

Tack för en grym blogg,

2012-05-28 @ 22:38:24
Postat av: Sabina <3

Hej Filippa!

Undrar vilket gymnasium du ska gå på efter sommarn (alltså vilket och vad det heter)



Älskar din grymma blogg!!



KRAM!!

2012-05-29 @ 14:53:43
Postat av: Emilia'

Hej Filippa!

Jag följer dig på instagram och såg din senaste bild på en jätte fin håruppsättning , personligen tyckte jag att den va fantastiskt fin och det hade varit jätte kul om du kanske kunde göra en video på hur du gjorde den! Eller om du inte vill "lära" ut den kanske du kan lägga ut lite andra fina håruppsättningar som du brukar ha och som du gillar!

Ha en fortsatt bra dag!

Kram

2012-05-29 @ 15:51:24
URL: http://emiliaalarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback