mitt humör

För er som orkar läsa, mycket text om mitt humör. Idag började uttagningen för EM laget, kändes riktigt bra och det var sjukt roligt att stunta med min gamla stunt igen. Det är ca 10 skoldagar och totalt 24 dagar till sommarlov. Nästa helg börjar jag jobba och jag har även kirrat sommarjobb i 4 veckor. Taggar Kreta i mitten av sommaren efter massa jobb och ett härligt lov. Sen börjar jag gymnasiet som ska bli galet roligt. Känns som att 2012 blir ett riktigt bra år. Jag mår riktigt bra, känner mig på topp. Roliga dagar med vännerna och ska njuta de sista skoldagarna med alla vännerna, vissa kanske jag inte träffar mer? Det ända som kan bli bättre just nu är vädret, lite sol och jag mår som bäst. Glömde nästan det viktigaste... NI gör mig så glad just nu, så många som kikar in här. Både mail och fina kommentarer som värmer i hjärtat. Ni är för bra, tack för att ni läser. Massa pussar&kramar till er. Som ett tack till er ska jag lotta ut lite fina saker nästa vecka eller slutet av denna vecka. Tyvärr kommer jag inte ha råd att skicka saker till allihopa men håll utkik♥

Postat av: E L L E N

Har man idrott på din skola?:)

2012-05-14 @ 21:24:30
Postat av: Tilda

Hej filippa! Ja du har helt rätt, på beadplace hittar du döskallarna :)

Jag trädde på ngt genomskinlig(?) lina, typ fiskelina ja, och sen när jag va klar så gjorde jag bara en enkel knut, så enkelt va det :) Lycka till!

2012-05-14 @ 21:33:49
URL: http://tildaes.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Var ska du sommarjobba nånstans? :) Kraam

2012-05-14 @ 22:56:02
Postat av: Emelie

Jättefin blogg du har Filippa! :)

2012-05-15 @ 09:01:40
URL: http://emeliesdaily.blogg.se/
Postat av: Karin

Hur får du ditt hår så som det är på bilden? :)

2012-05-21 @ 17:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback