killer

Idag vid 8.00 drog killer igång på skolan. En tävling som man anmäler sig till för 20kr. Det går ut på att med hjälp utav tre vapen ska man döda en person som också är med. Man får en lapp med ett namn+klass och den personen ska man försöka döda innan man själv blir dödad. Dödar man sitt offer så får man den personens offer och ska döda den istället. Man dödar genom att slå en banan på foten, puss på kinden eller underkläder på huvudet.
Jag gick ut från lektionen 5 min för att döda mitt offer idag, en kille i trean. Stod utanför deras sal länge och dörren var öppen, några av hans vänner kikade ut hela tiden/vaktade så ingen kom. Gick därifrån för att jag tänkte att de misstänkte något och väntade runt hörnet. Såg dom springa förbi mig sen kommer dom tillbaka, omringar mig, lyfter upp mig och jag blir dödad genom en puss på kinden av en av killarna. Blev så sur haha. Klarade mig inte ens 2 timmar i skolan innan jag dog. 

Postat av: Anonym

vEM SKULLE DU HA DÖDAT ?
vem döda dig ?

Svar: Jag skulle dödat en som heter Oliver i teknik trean och hans kompis Oskar i trean dödade mig... nämner inga efternamn här på bloggen!
Filippa Lindau

2012-11-19 @ 18:37:35
Postat av: Evelina. ☆

haha låter faktiskt riktigt roligt! ;)

2012-11-19 @ 20:02:35
URL: http://eevelinaelofsson.blogg.se
Postat av: Anonym

jag hittade nyss en jätte billig sida med barbour jackor! den heter barbourjacketsaleoutlet , tror du att den är seriös? för priserna är väldigt låga... skulle blivit glad om du kunde söka på det och titta?:)

Svar: jag har ingen aning.. googla eller läs om de finns köpvillkor och sånt!
Filippa Lindau

2012-11-19 @ 20:22:22
Postat av: =)

Kan inte du göra ett inlägg på saker du kommer att önska dig i julklapp?

2012-11-19 @ 21:46:23
Postat av: Linnea

Ahhahahhhhhahahhhha vad kul, vill också testa det!!! Varför har Amanda b en docka som hete Ingvar? Är det en akoluppgift eller?

Svar: hehe de var en skojgrej under halloween!
Filippa Lindau

2012-11-20 @ 17:04:19
URL: http://linneaohlund.devote.se
Postat av: lisa

var på sven erikson idag och hälsade på, funderar på att börja där när jag nästa år börjar på gymnasiet. tycker du att det är en bra skola eller ångrar du ditt val? du har säkert skrivit ett inlägg om detta men kan nog ha missat det så skulle vara gulligt ifall du kunde svara! kram :)

2012-11-20 @ 18:48:29
URL: http://lisatheresekiviharju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback