Mariedal Cup

Lyckan igår under Mariedal Cup, haha. Kom till Boråshallen och när jag stod i kassan så är det första jag ser framför mig Niklas Hult. Det är nog ingen som förstår det roliga och hur galen jag  blir mer än mina vänner. Lite internt, lite oseriöst men också väldigt seriöst. Var där från 19-2 igår och är just nu helt död, ögonen gick i kors och fotbollsspelarna såg suddiga ut efter många timmar. Ska slänga i mig lite frukost snart och sedan åker jag ner till Boråshallen idag igen för att spendera lördagen där med tjejerna och kika när killarna från skolan spelar. 

Postat av: nathalie

LYCKO säger jag bara!!:D
Jag tänkte bara ställa en liten fråga, använder du stativ när du fotar outfits? Isåfall hur mycket kostade den?:)

Svar: från hama tror jag, tvspelsweb.se har jag för mig att jag köpte det från!
Filippa Lindau

2012-11-12 @ 16:20:52
Postat av: Anonym

hejhej jag har en fråga vart har du köpt den fina jackan? (vinter jacka)

Svar: den är från replay och en päls som man satt på, köpte den av en kompis!
Filippa Lindau

2012-11-17 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback