sven erikson / teknis

Har tagit massa bilder och filmat små klipp i skolan idag tillsammans med klassen för att vi sedan ska klippa ihop till en kort film på 2 min. Filmen ska visa hur vår skola är, vi har försökt få med det mesta och jag står för redigeringen/klippning. Den ska vara färdig på måndag så får jobba med det under helgen och om jag har tur kanske jag kan lägga upp den här på bloggen. Igår och idag har det även varit besöksdagar på skolan så kanske är det några av er läsare som varit och besökt/skall besöka teknis i veckan!? 

Postat av: fillippa♥

hej, vilken system camera rekommenderar du? ska nämligen försöka få med mig en hem innan julen :D
vad har du för camera? är den bra, kostnad? kram, riktigt grym blogg!;)

Svar: nikon d5000! den är jättebra :) kostade nog 5000kr
Filippa Lindau

2012-11-08 @ 16:31:50
Postat av: Melissa

Jag ska gå där BARA för att du går där!
DUUUU ÄGER!!!!<3
är det okej om jag kommer och presenterar mig någon gång och kanske får en autograf och en bild tsm med dig??????????????????? JAG ÄR DITT STÖRSTA FAN<3

Svar: Ja självklart haha! Kom bara fram:) kram
Filippa Lindau

2012-11-08 @ 17:36:06
Postat av: Sanna Lundqvist

Jag var där:P pratade med dig:O <3

Svar: haha amajgad det var du ju, den där söta fina tjejen... :* <3
Filippa Lindau

2012-11-08 @ 22:22:58
Postat av: Louise

När kommer vinnaren i tävlingen?:)

Svar: idag! :)
Filippa Lindau

2012-11-09 @ 07:38:30
Postat av: Ella

Är du oskuld?

2012-11-09 @ 13:18:45
Postat av: Frida

Hej Filippa! är i din fina hemstad i helgen, vart ska man äta tycker du? Jag bor på first hotel så om du vet en bra resturang här in närheten så säg gärna till! Kram/ Frida :D

Svar: Hej, vad roligt! Det ligger ju centralt och allt här i Borås är centralt, restaurangen babbel som ligger några meter därifrån har jättebra mat! Café Viskan serverar också mat på kvällarna, curry kycklingen och bakad potatis till är oslagbar! Sen finns ju oliven också. Kram
Filippa Lindau

2012-11-09 @ 17:37:58
Postat av: Anonym

Jag var på besöksdagen på teknis , men jag tyckte att stämningen på skolan kändes väldigt kall och alla såg väldigt sura ut , är det bara jag eller är det sant? För asså jag vet att teknisrykten går och när man kom dit kändes det som att dem stämde ganska bra . Jag såg dig förresten, men vågade inte gå fram och hälsa , du är verkligen så fin! Kan inte du typ göra en en guide/video på hur du gjorde ditt hår i torsdags ? :) kram

Svar: Asså jag tyckte också det första dagarna, men när man väl går där. INGA rykten stämmer så som att man måste klä sig snobbigt, att folk kollar ner på en om man inte är tillräckligt fin/bra. När man går där är det verkligen jättekul och trevligt, man sitter och umgås med alla vänner överallt. Tack vad söt, jo kanske men det var min kompis locktång jag använde så får låna den isåfall :)
Filippa Lindau

2012-11-09 @ 20:35:33
Postat av: Cajsa

Jag var på Teknis i tisdags! Jag såg dig då, hehe! ;)

2012-11-11 @ 20:05:35
URL: http://cajsadahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback