Casting Crème Gloss

Jag valde att söka för skojs skull. Tror inte att chansen är stor men det hade ju varit för roligt att få ställa upp som hårmodell för Loreal då jag ofta får så många komplimanger av vänner och er läsare att mitt hår är fint. Många tänker säkert att jag är en tjej med så bra självförtroende när jag söker in och vill visa upp mig osv. men som jag och mina vänner brukar skämta om, YOLO. Det hade varit guld värt om ni allihopa vill ta er tid att klicka er in här och gilla min bild för att jag ska ha en chans. Puss, rösta rösta rösta här!

Postat av: Anonym

Var kan man köpa jonnyh bulls?:)

2012-09-10 @ 08:11:11
Postat av: Anonym

Röstat! :)
men dem byxorna du hade på dig på ert klassfoto och bilden innan på instagram...varifrån är dem jeansen? har du gjort slitningen själv? Isåfall hur?? för dem va sjukt snygg :D

Svar: dom är köpta på hollister :) tack!
Filippa Lindau

2012-09-11 @ 17:12:46
URL: http://johannamalmlof.blogg.se
Postat av: Lovisa

Har röstat 20 gånger nu tror jag :)

2012-09-13 @ 20:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback