leo razzak

Idag var det möjligheternas dag tror jag det hette på Åhaga för alla gymnasieelever som börjat ettan. Leo Razzak var en av föreläsarna och amagad vad bra han var. Gillar inte att lyssna på föreläsningar i timmar men Leo var en riktigt duktig talare och gjorde det intresseant. Nästan alla ungdomar såg ut att lyssna. Allt han sa var så bra och lärorikt. Sedan var det även en simmare vid namn Emma Igelström. Inte lika intressant om jag får säga mitt, dock väldigt starkt av henne att berätta om både sin aneroxi, alkoholproblem och när hon försökt ta självmord. 

Postat av: Anonym

Vilka skolor var där samtidigt som teknis?

Svar: almås :) några från viskastrand tror jag :)
Filippa Lindau

2012-09-06 @ 19:16:00
Postat av: Anonym

Kan inte du ta kort på ditt rum, så man får se hur det ser ut? :D

2012-09-07 @ 20:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback