cheesecake

Inatt sov Elin hos mig. Vi åt sååå god cheesecake efter träningen som mamma fixade. Tryckte precis i mig en sista bit nu också. Första fredagen som jag är hemma och tar de lugnt på länge känns de som, varit med tjejerna nästan varje helg känns de som och myst eller vart ute. Tänkte förbereda mitt tal inför svenska nationella som är efter lovet och sen kika vidare på 90210, kanske städa upp bombnedslaget först som skett på golvet i mitt rum också. Kommer upp en film från göteborg senare, var ju där idag med några av tjejerna men de går så segt att ladda upp.. menmen den kommer ikväll iallafall! 

Postat av: Jennifer

Ser super god ut, hur är den gjord?;-)

Svar: ägg, phiadelphia ost, vispad grädde, citronsaft och nåt mer, smulade digistive under! min mamma som gjort den :)
Filippa Lindau

2013-04-06 @ 07:45:44
Postat av: maria

ÅÅÅÅÅ Va gott

Har du recept`?

Kram Maria

Svar: kan lägga upp receptet! :D
Filippa Lindau

2013-04-06 @ 14:23:53
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: Emma

ååh vad gott!

2013-04-06 @ 14:28:26
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: maria

Tack tjejen
Maria

2013-04-06 @ 17:46:13
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: Felicia

Vad ska du prata om på ditt nationella? :)

Svar: temat är framtid så jag ska antingen prata om min blogg i framtiden hur jag vill utveckla och så... kanske skriver ett inlägg om detta eller om barn i fattiga länder och sjukdomar och läkemedel i framtiden! :)
Filippa Lindau

2013-04-06 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback