dålig uppdatering

Förlåt för så usel uppdatering. Han inte ta massa kort igår eller idag. Sov inte hemma och har inte varit hemma när de varit bra ljus ute (kan inte ta bilder när de är dåligt ljus) Sååå hoppas på att hinna knäppa några roliga bilder imorgon istället. Just nu är det bara träning, träning, träning, USA, USA, USA, plugga, plugga, plugga som snurrar i hjärnan på mig! Vi fick reda på masa info och sånt idag på vårt möte och jag är så taggad att jag spricker. Kommer bli helt galet, så kul. Och jag har också bestämt mig för att ha en gästbloggare några dagar, tidsinställt också. Kommer INTE uppdatera bloggen där borta, kanske nån gång när jag får tid men vill koppla bort allt som inte har med USA och cheeren att göra under den tiden, hoppas ni alla förstår det och inte tar illa upp och tänker "hon borde blogga när så många läser" si och så. Jag sliter och lägger ner så mycket tid på bloggen annars så kan behöva en paus. Ska duscha och sova så hörs vi imon, puss&natti.

Postat av: Karolina

kuul med gästbloggare! :)

2013-04-11 @ 22:18:29
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Elvira

Kolla in våran blogg i veckan och vinn fina priser. Bl.a. Krämer och parfymer

2013-04-11 @ 22:21:42
URL: http://Klaraelvira.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan du inte låta dina kompisar gästblogga typ Alice Amanda estelle leonie osv?

2013-04-12 @ 07:08:28
Postat av: Jenny

Vart kommer jackan från? :) svara gärna i ett inlägg

Svar: ZARA!!! :)
Filippa Lindau

2013-04-12 @ 15:30:26
Postat av: Solin

Superfin du är :)

2013-04-21 @ 18:19:07
URL: http://solinj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback