GÄSTBLOGGARE: HANNAMW / PARIS

 
Imorses gick jag på flyget till Paris för att spendera helgen här. Det blir en hel del shopping, strosande på Paris fantastiska gator och att sitta på uteserveringar. Eftersom att många av er önskade att jag skulle blogga om mina resor så tänkte jag att ni skulle få följa med mig till Paris. Det är en pappa-dotter-weekend, vilket är så mysigt! Hann springa i några butiker idag men efter att ha letat i 50 minuter efter en Chanel-butik började pappsen tröttna och ville sätta sig och ta en cafe och croissant. Någonting som många av er efterfrågade var också ett inlägg om vårans trender, så det ska jag med försöka hinna få ihop. Hoppas ni har haft en bra början på helgen, puss från PARIS :) / Dagens outfit: Jacka från Acne, Skor Converse, Byxor Mango, Solglasögon - Rayban! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback