inställt/rast

Var i skolan 8.10-8.50 (MAMMA LÄS)- ooooväääääärt! Är redan färdig med mitt tal som vi skulle skriva färdigt igår och idag så kände att jag kunde fått stanna hemma och sova då jag har inställt/ingen lärare + håltimme idag från 9-11. Eller ja vi har ingen lärare på ekonomin 11 heller för han är i danmark så ska bara dit och plugga lite på bokföringen sen äta lunch sen har vi rast från 12-14, dödligaste lektionen samhäll och tråkigaste mandarinen. Tänker positivt att det bara är 9 dagar kvar i skolan innan jag får lite semester, weho. Åt sen frukost när jag kom hem vid 9-tiden. Pratade med paps en lång stund i telefonen om USA och nu funderar jag på att ta och åka till skolan och slösa lite tid i cafeterian. Vi hörs ikväll efter träningen, hejsvejs!

Postat av: Ellen

Hej! Jag undrar vilket photoshop du har? Även hur mycket det kostade och vart du köpte det? Kram :)

Svar: elements, minns inte riktigt men lånade skiva av en kompis :) kram
Filippa Lindau

2013-04-09 @ 11:45:51
URL: http://elllenj.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur blev din blogg känd? :)

Svar: känd vet jag inte om jag skulle säga att den är men ni vet ju bäst själva hur ni hittade bloggen och varför ni stannar! Har inte gjort nåt speciellt, var med på blogg.se och sen på synas ibland.
Filippa Lindau

2013-04-09 @ 13:13:31
Postat av: Anonym

Hej, är du intresserad av att köpa två stycken justinbiljetter, ståplats 700kr styck? Skriv isåfall det i ett inlägg så kan jag höra av mig:)

2013-04-09 @ 16:37:34
Postat av: sosso

åh, vad är det för gott du har i skålen?

Svar: müsli med choklad, finns att köpa på ica :)
Filippa Lindau

2013-04-09 @ 17:09:28
Postat av: Anonym

vad äter du för flingor här?

Svar: det är musli med choklad i! :)
Filippa Lindau

2013-04-09 @ 17:19:13
Postat av: Matilda Herbertsson

Vart i USA ska du åka? Bara till Orlando? :)

Svar: alltså ja florida, orlando! det är där vi kommer vara med laget och tävla :)
Filippa Lindau

2013-04-09 @ 21:35:31
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg! <33 Kika gärna in på min och lämna en kommentar! :)

2013-04-09 @ 21:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback