min fina fyller 17

Hipp hipp hurra för idag är det Alice 17-årsdag!! Idag fyller min fina vän år, vill tillägna ett eget inlägg åt alla mina fina "aprilvänner" som fyller år de närmaste dagar/veckorna så här börjar vi. Till dig min bästa Alice, som jag fått lära känna under så kort tid och du står mig så nära. Världens goaste, snällaste OCH räddaste tjej. Du är min lilla solstråle som får en att le bara utav att titta på dig, GRATTIS♥älskar dig! 

Postat av: joanna-livet med Asperger

grattis!

2013-04-08 @ 13:00:52
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Estella

NÄR KOMMER SVAR-VIDEON DEL 3 FRÅN FRGESTUNDEN? :)

Svar: oj gud har glömt bort den! ska verkligen försöka få ihop den innan USA! just nu är en av tjejerna i danmark hela veckan
Filippa Lindau

2013-04-08 @ 16:32:18
Postat av: Anais wilson

Grattis!

2013-04-08 @ 17:50:47
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Olivia

Hej! Du har en fin blogg och jag tycker du har väldigt fint hår, Sov du med flätor eller har du lockat? :)

Svar: det är en wella pro curl! :)
Filippa Lindau

2013-04-13 @ 12:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback