stellan 17 år!!

GRATTIS STELLISEN! Idag fyller ännu en av tjejerna i vårt gäng 17 år. Ingen mindre än min kära klasskamrat och vän Estelle. Förlåt för mittenbilden men det är bara för jag tycker om dig så mycket mitt mongo hihi. Min sköna lilla böna som bjuder på sig själv, lat och seg tjej dedär (ändå tränar hon på onyx nästan varje dag) en galen o vild vän, som gärna slår mig... grattis på din dag min fina OCH bortskämda tjej hehe. Nu vet alla mina läsare vem du är med dessa fina ord. Puss o grattis stellan, älskar dig vännen!♥
och bara för att få lite mer rolig info: lämnar alltid in saker försent i skolan, en riktig sån "YOLO-are" på allt i livet och tar dagen som den kommer, klagar alltid på att jag inte har pengar och kallar mig för sosse, världens bråkstake tillsammans med Leonie, den kombon är inte att leka med på lektionerna.

Postat av: Anais wilson

Grattis till henne!

2013-04-15 @ 15:38:32
URL: http://wakeupandlive.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback